22 شهریور 1403
logo

مرکز تحقیقات پیشگیری اولیه از بیماری‌های قلب و عروق

دانشگاه علوم پزشکی تهران

  • تاریخ انتشار : 1403/05/02 - 09:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مروری بر ترمیم لت قدامی دریچه میترال

این مقاله که در مجله قلب و عروق هلنیک منتشر شده است، درمان یک بیماری قلبی به نام نارسایی میترال را مورد بحث قرار می دهد که زمانی رخ می دهد که دریچه میترال در قلب به درستی بسته نمی شود و منجر به نشت خون به عقب می شود. این عارضه یک مشکل عمده در سرتاسر جهان به ویژه در کشورهای در حال توسعه است.

مروری بر ترمیم لت قدامی دریچه میترال {faces}
تمرکز مقاله بر ترمیم قسمت جلویی دریچه میترال است که نسبت به قسمت پشتی آن کمتر رایج است و تعمیر آن دشوارتر است. این مقاله توضیح می دهد که در حالی که تعمیر قسمت پشتی دریچه قلبی روشی استاندارد است، اما هنوز یک روش پذیرفته شده برای قسمت جلویی وجود ندارد. نویسندگان تکنیک‌های جراحی مختلف مورد استفاده برای ترمیم قسمت جلویی دریچه را مطالعه و بررسی می‌کنند که این تعمیرات از نظر بقا، نیاز به جراحی‌های بیشتر و احتمال تکرار نشت خون به عقب، چقدر خوب عمل می‌کنند.
 
این مقاله پیشنهاد می‌کند که با داشتن تخصص مناسب، اکثر افرادی که دچار نشتی از قسمت جلویی دریچه میترال خود هستند، می‌توانند آن را با موفقیت تعمیر کنند. همچنین می گوید که ترمیم اولیه باید برای هر دو قسمت جلو و عقب دریچه در نظر گرفته شود. با این حال، نویسندگان خاطرنشان می کنند که برای درک کامل این که ترمیم چقدر خوب کار می کند و چقدر ایمن هستند، به تحقیقات بیشتری نیاز است.
 
 
 
 

Abstract

Mitral regurgitation is one of the most prevalent valvulopathies with a disease burden that incurs significant healthcare costs globally. Surgical repair of the posterior mitral valve leaflet is a standard treatment, but approaches for repairing the anterior mitral valve leaflet are not widely established. Since anterior leaflet involvement is less common and more difficult to repair, fewer studies have investigated its natural history and treatment options. In this review, we discuss surgical techniques for repairing the anterior leaflet and their outcomes, including survival, reoperation, and recurrence of regurgitation. We show that most patients with mitral regurgitation from the anterior leaflet can be repaired with good outcomes if performed at centers with expertise. Additionally, equal consideration for early repair should be given to patients with mitral regurgitation from both anterior and posterior pathology. However, more studies to better evaluate the efficacy and safety of anterior mitral valve leaflet repair are needed.

 

  • Article_DOI : 10.1016/j.hjc.2024.02.001
  • نویسندگان : pegah bahiraie, kaveh hosseini
  • گروه خبری : همکاری‌های بین‌المللی ,مقالات علمی,مقالات 2024
  • کد خبر : 272022
کلمات کلیدی
شیرین باوری
تهیه کننده:

شیرین باوری

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *