11 تیر 1403
logo

مرکز تحقیقات پیشگیری اولیه از بیماری‌های قلب و عروق

دانشگاه علوم پزشکی تهران

آخرین مطالب

حضور رییس مرکز تحقیقات پیشگیری اولیه در مراسم روز روابط عمومی در دانشگاه تهران

حضور رییس مرکز تحقیقات پیشگیری اولیه در مراسم روز روابط عمومی در دانشگاه تهران

جناب آقای دکتر علی واشقانی فراهانی، رییس مرکز تحقیقات پیشگیری اولیه از بیماری‌های قلب و عروق، در مراسمی که به مناسبت روز روابط عمومی با حضور هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در محل سالن دارالفنون برگزار گردید، حضور یافتند. در این برنامه پس از نمایش ویدیوهایی از فعالیت‌های روابط عمومی و ارائه‌ی برنامه‌های آتی در سال پیش رو، از همکاران فعال در این حوزه و رابطین محترم در بیمارستان های دانشگاه علمو پزشکی تهران که همکاری مداوم و حضوری فعال در اجرایی کردن فعالیت های اخیر روابط عمومی داشتند، تقدیر به عمل آمد. پس از اعضای محترم هیات رییسه با بیان نظرات خود پیرامون فعالیت‌های اخیر روابط عمومی، از مدیر محترم روابط عمومی، جناب آقای دکتر ترابی تشکر کردند.

در حاشیه این جلسه، نمایشگاهی با همین مضمون برگزار گردید که روابط عمومی مرکز قلب تهران نیز با حضور فعال در آن، به ارائه‌ی دستاوردهای سال گذشته و برنامه‌های طراحی شده در سال پیش رو پرداختند.

مدیر سایت
تهیه کننده:

مدیر سایت

حضور رییس مرکز تحقیقات پیشگیری اولیه در مراسم روز روابط عمومی در دانشگاه تهران حضور رییس مرکز تحقیقات پیشگیری اولیه در مراسم روز روابط عمومی در دانشگاه تهران حضور رییس مرکز تحقیقات پیشگیری اولیه در مراسم روز روابط عمومی در دانشگاه تهران

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *